Середа, 22.08.2018, 00:19
Гість | "Гості" Гість | RSS


Наша адреса

Хмельницька область,
Деражнянський район,
м. Деражня,
вул. Лесі Українки, 9


тел. (03856) 2-16-60
E-mail: dernvk@gmail.com

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений
Форма входу
Корисні посилання






Психолог інформує

Завдання психологічної служби школи полягає у:
- визначенні психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання, забезпеченні корекційно-розвивальної роботи в підготовчих групах дитячих дошкільних установ та навчальних закладів з тими дітьми, які виявились не готовими;
- психологічний супровід процесу адаптації першокласників до шкільного навчання (виявлення дітей, які мають труднощі в адаптаційний період);
- індивідуальна психодіагностика для визначення причин труднощів адаптації;
- консультування вчителів, батьків з питань індивідуального підходу в роботі з даною категорією дітей;
- проведення психологічних занять в класах, з окремими групами дітей; профілактика дезадаптації учнів при переході з початкової ланки школи в середню (виявлення можливої «групи ризику»);
- виявлення дезадаптації учнів, які займають в класі позицію «відштовхнутих»; визначення причин труднощів і розробка шляхів їх подолання;
- робота з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями (психодіагностика дітей з високим інтелектуальним потенціалом; виявлення обдарованих і талановитих дітей;
- індивідуальні психологічні консультації для таких дітей і їх батьків; групова робота по розвитку комунікативних навичок, креативності та ін.);
- психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру; стимулювання розвитку та самовиховання; консультування по особистісним проблемам, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях);
- надання допомоги в професійному самовизначенні старшокласників (групова діагностика професійних нахилів, інтересів, здібностей; профорієнтаційні бесіди та ігри; індивідуальні психологічні консультації по проблемах професійного вибору);
- робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого» життя;
- діагностика варіантів особистісного самовизначення;
- допомога у вирішенні проблеми минулого, теперішнього, майбутнього; індивідуальна групова робота з педагогами, батьками з проблем неблагополуччя старшокласників, пошуку розуміння у спілкуванні).
 
Основні напрями оптимізації навчально-виховного процесу:
- виявлення дітей, які потребують спеціального корекційного навчання (виявлення із числа стійко невстигаючих учнів дітей з вадами розвитку; методичне забезпечення корекційно-відновлювальної і розвивальної роботи з даною категорією дітей та відстеження динаміки їх розвитку);
- психологічне забезпечення диференційованого навчання учнів (психологічна діагностика успішності навчання, емоційного відношення учнів до навчального закладу, нервово-психологічного стану, рівня інтелектуального потенціалу, здібностей; допомога вчителям у виборі індивідуального підходу до навчання і виховання учнів; проведення групових психокорекційних занять у класі);
- пошук резервів оптимізації навчально-виховного процесу (психологічний аналіз уроків; допомога педагогам у підготовці розвиваючих завдань для розвитку пам'яті, уваги, мислення, уяви, творчих здібностей учнів на уроці;
- психологічна просвіта; навчальна мотивація і методи підвищення пізнавальної активізації учнів, введення розвиваючого компоненту в навчання. методи активного навчання);
- психологічна підтримка вчителя (психологічне консультування по особистісним проблемам, взаємовідносинам в сім'ї і колективі; психологічна підтримка у важких життєвих ситуаціях; організація і проведення сеансів психологічної релаксації, навчання прийомам саморегуляції і аутотренінгу; психологічні тренінги особистіного росту, позитивного мислення, подолання конфліктів).
 
Перелік методик, рекомендованих для роботи шкільного психолога:
1. Вивчення психологічних властивостей та стану особистості:
• Вивчення рівня домагань старшого шкільного віку (В.Горбачовський). Тест дозволяє виявити рівень мотивації.
• Вивчення самооцінки. (Ю.Кисельов). Діагностику можна ви­користовувати для вивчення рівня самооцінки.
• Визначення властивостей нервової системи за психомоторними показниками (теппінг-тест).
• Школа самотності, чи як ви почуваєтесь в цьому житті? (Д. Рассел, Л. Пепло, М.Фергюсон). Тест використовують для визначення рівня відчуття учнем своєї самотності.
• Чи можете ви знайти вихід з конфліктної ситуації? (Опитувальник Томаса).
 
2. Вивчення інтелекту та креативності
• Тест Векслера. Дозволяє отримати уявлення не тільки про за­гальний рівень інтелекту, а й про особливості його структури.
• Тест інтелекту «ШТРР» (Шкільний тест розумового розвитку).
• Тест інтелекту Р.Амтхауера для діагностики вербального інте­лекту, лічильно-математичного, просторового і мнемічного.
• Тест креативності Торренса для дослідження творчої обдаро­ваності дітей.
 
3. Вивчення здібностей та інтересів
• Вивчення професійної орієнтації за методикою Голланда.
• Поліфункціональна соціо-комплектаційна ігрова методика «Бу­кет» (А.Сопіков).
• Вивчення згуртованості колективу. Тест дозволяє визначити показники ціннісно-орієнтованої єдності (Р.Нємова).
• Методика виявлення комунікативних та організаційних здібностей.
Пошук
Погода у Деражні
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Соціальні мережі
Кондратюк Д. А.
40
Старший оперуповноважений сектору кримінальної поліції в справах дітей Деражнянського РВ УМВС України в Хмельницькій області
Моб. тел. 0673540866
Гаряча Лінія
75

Деражнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 © 2018
uCoz